En een paar foto's van één gebouw lijken mij ook niet representatief voor het hele project. Maar aan de andere kant. Vorige week zijn er pas vergunningen aangevraagd voor de voorzieningen voor o.a. de beplanting en waterpartijen. Dan voelt het ook wel alsof er nog veel gedaan moet worden.Boots schreef: ↑03 sep 2025, 22:24Zo zien de meeste projecten van PD eruit 1 week voor de opleveringBoomkangoeroe schreef: ↑03 sep 2025, 11:06
Uit de foto's die opduikten uit The Sanctuary lijkt duidelijk te zijn dat de opening voor de Sanctuary nog niet voor dit seizoen zal zijn maar eerder zal plaats hebben volgend jaar. Hier lijkt men nog bezig te zijn met het reconstruren van een gebouw in de hoek van de serre.
Eind 2026 begin 2027 zou dan ook de Lagune open moeten, het nieuwe zwembadcomplex die aansluit bij de tropische serre. Hier wordt gedoeld op zo'n 1 miljoen bezoekers per jaar.![]()
Nieuwstopic Pairi Daiza (2025)
- daniel1109
- Laafsekikkertje (VU)
- Favoriete dierentuin: Pairi Daiza
Re: Nieuwstopic Pairi Daiza (2025)
-
- Laafsekikkertje (VU)
- Favoriete dierentuin: pairi daiza
Waren die vergunningen nt voor het waterpark. Ik dacht dat het iets te maken had met het feit dat die ruimte nog ingekleurd stond als parking en nu recreatie zone wordt.daniel1109 schreef: ↑Gisteren, 06:41En een paar foto's van één gebouw lijken mij ook niet representatief voor het hele project. Maar aan de andere kant. Vorige week zijn er pas vergunningen aangevraagd voor de voorzieningen voor o.a. de beplanting en waterpartijen. Dan voelt het ook wel alsof er nog veel gedaan moet worden.Boots schreef: ↑03 sep 2025, 22:24Zo zien de meeste projecten van PD eruit 1 week voor de opleveringBoomkangoeroe schreef: ↑03 sep 2025, 11:06
Uit de foto's die opduikten uit The Sanctuary lijkt duidelijk te zijn dat de opening voor de Sanctuary nog niet voor dit seizoen zal zijn maar eerder zal plaats hebben volgend jaar. Hier lijkt men nog bezig te zijn met het reconstruren van een gebouw in de hoek van de serre.
Eind 2026 begin 2027 zou dan ook de Lagune open moeten, het nieuwe zwembadcomplex die aansluit bij de tropische serre. Hier wordt gedoeld op zo'n 1 miljoen bezoekers per jaar.![]()
Wat de foto's betreft, we weten natuurlijk ook nt wanneer die genomen zijn. Zijn die recent of van maanden geleden. Vindt het zelfs raar dat die naar buiten komen.....
- daniel1109
- Laafsekikkertje (VU)
- Favoriete dierentuin: Pairi Daiza
Ja ik vind het dus onduidelijk. In het artikel van het Nieuwsblad (welke op Facebook is overgenomen en gedeeld door Laafsekikkers) staat dat het om het aquapark La Lagune gaat. Maar er staat ook dat het aquapark gaat bestaan uit 2 zones. Een zone met ontspannings mogelijkheden, en een zone van 40.000m2 met o.a. dierenverblijven.
-
- Laafsekikkertje (VU)
- Favoriete dierentuin: pairi daiza
Had ik ook gelezen, dus ik denk dat het in dit tweede deel zal zijn dat ze met die Donuts tussen de dieren varen en nt noodzakelijk in de the sanctuary. Dat lijkt mij eerlijk gezegd ook logischer.daniel1109 schreef: ↑Gisteren, 13:34Ja ik vind het dus onduidelijk. In het artikel van het Nieuwsblad (welke op Facebook is overgenomen en gedeeld door Laafsekikkers) staat dat het om het aquapark La Lagune gaat. Maar er staat ook dat het aquapark gaat bestaan uit 2 zones. Een zone met ontspannings mogelijkheden, en een zone van 40.000m2 met o.a. dierenverblijven.
Maar idd de info die mondjesmaat wordt vrijgegeven is zeer onduidelijk.
Afwachten en geduld hebben.