Goed gedrag in de dierentuin?

Algemeen subforum over dieren en dierentuinen. Van de natuur, tot in een kooi, van een huisdier tot een wild dier.
Gebruikersavatar
Gorilla Gust
Laafsekikkers Admin
Laafsekikkers Admin
Berichten: 14913
Lid geworden op: 11 nov 2010, 13:23
Favoriete dierentuin: Bioparc Doué-la-Fontaine
Locatie: België
Contacteer:

Re: Goed gedrag in de dierentuin?

Bericht door Gorilla Gust »

Harald schreef:
Boomkangoeroe Mike schreef:lol daar kan ik van meespreken bij ons op het werk ben ik een van de koplopers i.v.m. klachtenmails ge moogt een kind bijna niks attent maken en zeker geen volwassene of uw baas krijgt al een klachtmail. Men baas tilt er dan ook nooit erg aan want hij weet maar al te goed als ik zie van wie de mail komt ik ZEKER ook de persoon zelf aanspreek en dan is die klep wel heel wat minder dan per mail als ze eens face to face komen te staan en dan nog mag je baas erbij staan. Voor men baas is het soms "een plezier" om zulke mails te krijgen zo ziet hij ook dat we ook ons werk doen....
????
Geen idee waar dit over gaat.
Leestekens misschien een idee?

Terecht opmerking, dit omvat iets te weinig leestekens... en is vrij doorspekt van een lokale spreektaal. Ik wil vragen dat de gebruikers hier zelf op willen letten, want ik merk dit steeds vaker. En dan heb ik het niet over deze gebruiker/ post, maar over meerdere leden. Maar dat gezegd zijnde, help ik even:
Boomkangoeroe Mike schreef:lol, daar kan ik van meespreken! Bij ons op het werk ben ik één van de koplopers in verband met klachtenmails. Je mag een kind bijna bijna nergens meer attent maken, en doe dat zeker niet bij volwassene. Anders krijgt je baas direct een klachtenmail. Mijn baas tilt er gelukkig ook nooit erg aan, want hij weet dat indien ik zo een mail voorgeschoteld krijg, dat ik de verzender van dat bericht er zeker ook persoonlijk op aanspreek. Dan zijn de meeste mensen al heel wat minder spraakzaam, zelfs als je baas er bij staat. Voor mijn baas is het ook soms 'plezierig' om zo een mail te krijgen... want dat ziet hij dat ik mijn werk goed doe!
Steeds weer onderweg enzo(o)!

Gebruikersavatar
Harald
Laafsekikkertje (VU)
Laafsekikkertje (VU)
Berichten: 451
Lid geworden op: 11 nov 2010, 17:14

Re: Goed gedrag in de dierentuin?

Bericht door Harald »

Kijk, een stuk beter leesbaar.
Mijn dank.

Apenarend
Laafsekikker (EW)
Laafsekikker (EW)
Berichten: 6502
Lid geworden op: 13 nov 2010, 17:20
Favoriete dierentuin: de BBB's
Locatie: Waregem

Re: Goed gedrag in de dierentuin?

Bericht door Apenarend »

Harald schreef:Kijk, een stuk beter leesbaar.
Mijn dank.

Nog een geluk dat Mike dit neerschreef ipv uitsprak in sappig Westvlaams :lala
Extinction is forever!
Saving threatened rainforest forever: http://www.rainforesttrust.org/

Gebruikersavatar
Dbelgian
Laafsekikker (CR)
Laafsekikker (CR)
Berichten: 4216
Lid geworden op: 27 jul 2012, 15:55
Favoriete dierentuin: Antwerpen

Re: Goed gedrag in de dierentuin?

Bericht door Dbelgian »

zaterdag in de zoo, zag ik 3 jongemannen over het hek van hethertenverlijf aan de kant van de mensapen springen, toen ik een personeelslid tegenkwam heb ik gezegd wat ik zag, die is dan op die mannen afgestapt en hun inkomkaartjes gevraagd, wat er verder met de heren is gebeurd weet ik niet.

alle 3 de heren waren 25-30 jaar.
Ik hoop dat er niet velen hun voorbeeld zullen volgen..

Limburg vooruit
Laafsekikker (EW)
Laafsekikker (EW)
Berichten: 7615
Lid geworden op: 11 nov 2010, 17:12
Favoriete dierentuin: Pairi Daiza, Walsrode, Burger's
Locatie: Limburg (België)

Re: Goed gedrag in de dierentuin?

Bericht door Limburg vooruit »

Dbelgian schreef:zaterdag in de zoo, zag ik 3 jongemannen over het hek van hethertenverlijf aan de kant van de mensapen springen, toen ik een personeelslid tegenkwam heb ik gezegd wat ik zag, die is dan op die mannen afgestapt en hun inkomkaartjes gevraagd, wat er verder met de heren is gebeurd weet ik niet.

alle 3 de heren waren 25-30 jaar.
Ik hoop dat er niet velen hun voorbeeld zullen volgen..
Ik hoop dat ze ze direct hebben buiten geflikkerd.
Waarom zijn er zoveel vragen
Waarom is er zoveel pijn
Waarom zijn er zoveel dingen
Die niet te begrijpen zijn

Gebruikersavatar
Rafiaan
Laafsekikkertje (VU)
Laafsekikkertje (VU)
Berichten: 793
Lid geworden op: 24 jul 2013, 14:35
Favoriete dierentuin: Diergaarde Blijdorp, Zoologischer Garten Köln

Re: Zoo-discipline Topic

Bericht door Rafiaan »

Dbelgian schreef: ik heb gezien: kind van 4 moet plassen in zoo Antwerpen, aan wie de zoo kende tot voor de verbouwingen, de oude paardenkastanje, aan de achterkant van restaurant Flamingo, op het grasperkje rond die boom liet mama het jongetje in volle glorie plassen, 10 meter om aar de toiletten van restaurant Flamingo te gaan en 10 meter om naar de toileten aan de fietsenstalling te gaan
Dat heb ik ook wel al eens gezien. Eerder dit jaar was er zo een jongentje dat midden in een horde bezoekers die naar de nijlpaarden stonden te kijken zijn broek afdeed en zomaar begon te plassen. En dat onder het goedkeurend oog van de grootmoeder.

Plaats reactie