daniel1109 schreef: ↑04 jan 2025, 18:04
Er zijn genoeg plekken om eten te kopen ja. Maar bij de Orangerie zit je wel overdekt, maar niet uit de wind. In de wintermaanden dus niet echt te doen. De brasserie en de maison des saveurs zijn alleen op de drukkere dagen open. Voor een dagbezoeker is de Izba, Temple des delicees en Mokki wel erg duur (toen ik er 2 weken geleden was varieerden deze prijzen tussen de 38 en 42 euro per persoon).
Waar heb je verder een binnenlocatie om eventueel je eigen eten op te eten? De Oasis en de Dome. Beiden aan de noordkant van het park.
Enkele weken geleden ook gegeten in de orangerie:
- eten was ijskoud na 10min (want koude wind)
- bankjes zijn totaal afgeleefd, vuil en half ingegraven, waardoor je bijna aan de grond zit
- véél teveel vogels ed die komen bedelen, heeft zelf één op men rug gescheten terwijl ik aan het eten was.
kortom, die plaats verdiend echt wel remake zodat bezoekers op zen minst uit de wind kunnen zitten.
Oasis is ook niet wat ik er ooit van verwachte, matige porties en matige kwaliteit zelf als ik met ons eigen bedrijfsrestaurant vergelijk.
De brasserie wil ik altijd wel eens doen maar het komt er niet van, daar verwacht ik wel op zen minst brasseriekwaliteit.