Nieuwstopic Pairi Daiza (2025)

Al het nieuws over de Belgische dierentuinen.
Jmi17
Laafsekikkerdril (NE)
Laafsekikkerdril (NE)
Favoriete dierentuin: Pairi Daiza

Re: Nieuwstopic Pairi Daiza (2025)

Bericht door Jmi17 »

Gorilla Gust schreef:
Gisteren, 19:03
Op commercials spreken ze van 'dit seizoen', dus minimaal tot na de zomer? Ze worden ook best gesmaakt door het publiek, dus ik vermoed niet dat er echt veel tijdsdruk is om ze weg te halen. ;)

Nog een nieuwtje, de Japanse Makaken zitten terug op hun oude eiland in de Chinese tuin!
Bedoelen ze met het seizoen niet eerder de geopende periode waarin het park open is? Dus tot de wintersluiting. Vraag me trouwens af wanneer men zal starten met het park gans het jaar open te houden. Eric Domb zei jaren terug al dat dat ooit de bedoeling zal zijn.

daniel1109
Laafsekikkertje (VU)
Laafsekikkertje (VU)

Bericht door daniel1109 »

Jmi17 schreef:
Gisteren, 19:53
Gorilla Gust schreef:
Gisteren, 19:03
Op commercials spreken ze van 'dit seizoen', dus minimaal tot na de zomer? Ze worden ook best gesmaakt door het publiek, dus ik vermoed niet dat er echt veel tijdsdruk is om ze weg te halen. ;)

Nog een nieuwtje, de Japanse Makaken zitten terug op hun oude eiland in de Chinese tuin!
Bedoelen ze met het seizoen niet eerder de geopende periode waarin het park open is? Dus tot de wintersluiting. Vraag me trouwens af wanneer men zal starten met het park gans het jaar open te houden. Eric Domb zei jaren terug al dat dat ooit de bedoeling zal zijn.
Ik vermoed ook wel dat ze er minstens een jaar zullen blijven staan, gezien de gehele thematisering. Ik denk dat het hele jaar open pas zal gaan gebeuren zodra Sanctuary open is.

En gelukkig zitten de makaken weer in hun oude verblijf. dat zag er toch wel wat beter uit. Al ben ik benieuwd wat er dan in het verblijf in de japanse wereld zal komen

daniel1109
Laafsekikkertje (VU)
Laafsekikkertje (VU)

Bericht door daniel1109 »

Ik zie nu pas dat ik de nieuwsbrief in de mail heb. De Japanse makaken zullen ook nog steeds in de Japanse wereld te zien zijn.

De otter in de Chinese tuin zal binnenkort verhuizen naar een andere dierentuin

Plaats reactie