Wie is die verzorgster, die heb ik er nog nooit gezien. Of is dat de vriendin van den eigenaar die de uitleg geeftGorilla Gust schreef: ↑01 jul 2024, 17:24Hier enkele foto's:
https://www.facebook.com/groups/3478793 ... 8/?app=fbl

Wie is die verzorgster, die heb ik er nog nooit gezien. Of is dat de vriendin van den eigenaar die de uitleg geeftGorilla Gust schreef: ↑01 jul 2024, 17:24Hier enkele foto's:
https://www.facebook.com/groups/3478793 ... 8/?app=fbl
Een vrijwilliger van Pakawi Park geeft toe dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan verregaande feiten van exhibitionisme, voyeurisme én aantasting van de seksuele integriteit. Op zijn gsm werd een filmpje van liefst 28 minuten teruggevonden waarop te zien is hoe hij met ontbloot geslachtsdeel een minderjarig meisje achtervolgt in de dierentuin.
In april werd de directeur van Pakawi Park nog schuldig bevonden aan zedenfeiten ten aanzien van personeelsleden. Hij werd veroordeeld tot 4 jaar cel.
We lezen mee met HLN op
https://www.hln.be/turnhout/vrijwillige ... ~a5958ccc/
Met trots kondigen wij de geboorte aan van een schattige baby beermarter in Pakawi Park! Geboren op 12 Juni, brengt deze kleine nieuwkomer veel vreugde met zich mee.
Kom langs en ontmoet onze schattige toevoeging aan de Pakawi Park-familie tijdens jullie volgende bezoek.
We kijken ernaar uit om jullie te zien!
Bron: Facebook Pakawi Park
2de jong op 2 jaar tijd, gaat goed met dit koppel.MennoPebesma schreef: ↑24 jul 2024, 15:17Met trots kondigen wij de geboorte aan van een schattige baby beermarter in Pakawi Park! Geboren op 12 Juni, brengt deze kleine nieuwkomer veel vreugde met zich mee.
Kom langs en ontmoet onze schattige toevoeging aan de Pakawi Park-familie tijdens jullie volgende bezoek.
We kijken ernaar uit om jullie te zien!
Bron: Facebook Pakawi Park
Ik wil niet te persoonlijk worden... maar welk park/ parken zijn in jouw beleving goed bezig? Kwestie van het juiste perspectief een beetje te kunnen inschatten. Ik heb Tara's Kingdom nog niet gezien, maar voor de rest hoor ik weinig verrassingen, en had ik eerder de indruk dat ze aarzelend vooruit gingen met 'eindelijk' ook het Monkey-Island.Limburg vooruit schreef: ↑03 nov 2024, 15:53
Ik twijfel dat ze 2030 gaan halen als er niet snel een nieuwe eigenaar komt. Ik weet niet of het te koop staat, maar de huidige eigenaar gaat dit park de das om doen.
Olmen zeker niet, Antwerpen en Planckendael zijn ni zo slecht bezig al ben ik het niet met alles eens natuurlijk.Gorilla Gust schreef: ↑03 nov 2024, 19:03Ik wil niet te persoonlijk worden... maar welk park/ parken zijn in jouw beleving goed bezig?Limburg vooruit schreef: ↑03 nov 2024, 15:53
Ik twijfel dat ze 2030 gaan halen als er niet snel een nieuwe eigenaar komt. Ik weet niet of het te koop staat, maar de huidige eigenaar gaat dit park de das om doen.
Dat er veel modder en plassen zijn kan je ergens wel verwachten in een landelijker park in de herfst. Waar ik het zelf moeilijker mee heb is dat die olifant nog steeds alleen staat. Volgens mij is het duidelijk dat ze op korte termijn geen gezelschap voor haar kunnen vinden, dan is het beter dat je het dier wegdoet. Een onpopulaire keuze wellicht want het is één van hun paradepaardjes, en als het even kon zou de eigenaar wellicht opnieuw dromen van olifantenritjes..., maar naar mijn mening kan het zo niet verder. Nadeel is dan wel dat je savanne nog leger gaat ogen... En dat de Afrikaanse olifanten volledig verdwenen zijn uit België.Utari19 schreef: ↑03 nov 2024, 10:44Ik ben gisteren naar pakawi geweest en er vielen me een paar dingen op.
- Er lag overal modder en plassen.
- Tara's kingdom ziet er eerder uit als Tara's gevangenis.
- In de reptielengang van de tropenhal waren meer dan de helft van de verblijven leeg. Terwijl er in het oude reptielengebouw (onder het gebouw van de chimpansees) alle verblijven vol zaten ( behalven de boxen van de spinnen.)
- In de nursery zaten er alleen maar mongoolse gerbils.
- Niet allen de bizons maar ook de gnoes waren weg. Op de savanne zag ik maar: 1 olifant,
1 waterbok, 2 impala's, 2 helmparelhoenders,
2 giraffen, 3 zebra's en 3 algazellen.
- Het leeuwen verblijf was voor de helft afgebroken ( het konijnen verblijf ernaast helemaal.)
- Weet er iemand waar de geitjes zijn? Andere dierentuin/boerderij of roofdieren...![]()
- De withandgibbons zaten al in hun nieuw binnenverblijf van monkey island. Hopelijk volgen de andere dieren snel.
Ik sta er elke keer weer van versteld hoeveel verschillende katachtigen ze hebben. Dus ga ik er nog steeds graag naartoe.
De plattegrond klopt van geen kanten maar dat vind ik op zich niet zo erg.
Ongeveer precies hetzelfde: