Om dit visueel bij jullie over te brengen deel ik graag deze foto:kdockx schreef: ↑30 aug 2024, 23:07Bij de rendieren zijn ze volgens mij wel echt bezig om het plan in uitvoering te brengen.
Zoals eerder gezegd, de omheining is aangepast en het perk in twee gedeeld. In het bovenste gedeelte van het perk zijn er enkele klimtorens neer gezet, dus er wordt wel degelijk gewerkt.
Bron: https://www.facebook.com/groups/pairidaizen/
En wat de volieres betreft aan de uitgang van de oasis serre weet ik de uiteindelijke invulling ook nog niet.
Wel viel het bij men laatste bezoek op dat er een kraanvogel in gemarkeerd stond.
- Mogelijks verhuizen enkele roofvogelsoorten hiernaartoe bij een toch wel opdringende renovatie van het roofvogeldorp. Maar ik hoop vooral dat de vogels behouden blijven want de laatste jaren zijn al veel speciale soorten verdwenen zoals de kaalkopkiekendief en de prachtige zwarte kuifarend, soorten die je vaak in geen andere dierentuinen tegenkomt. Voor mij hebben de Afrikaanse zeearend en de lammergier echt een absolute meerwaarde bij het park.
- Mogelijks is het ook voor een tijdelijk onderkomen voor de vogelsoorten die later in de Sanctuary zullen huizen.
- Of voor de vogels die mee zullen doen aan de vogelshow