Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
  Afdrukweergave

Een blik op de tuin van de dieren'TUIN'
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14 Sep 2014 20:13 
Laafse boomkikker
Laafse boomkikker
Gebruikers-avatar

Als tuinliefhebber ben ik eigenlijk wel eens benieuwd hoeveel tuiniers een park in dienst heeft. Van de KMDA weet ik dat ze er 16 hebben (in Antwerpen,weet niet of deze ook voor Planckendael instaan of niet), Olmen heeft er 2. Maar hoeveel tuiniers heeft Pari Daiza bv.

M.a.w. is mijn vraag aan iedereen, als je weet hoeveel tuiniers een bepaald park heeft, zet het hier neer.

Profiel  

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum

Zoeken naar:
Ga naar:  

Dit forum werkt op phpBB © 2000-heden door de phpBB Group
Forumthema door Gokin/ Webdesigner custom, geoptimaliseerd met Greensmilies. Vertaald door phpBBservice.nl.

Creative Commons Licentie

Laafsekikkers is een niet-commercieel forum, 'Voor' en 'Door' dieren(tuin)liefhebbers, welke met online publicaties informatie over dierentuinen deelt. Werk van Laafsekikkers is in licentie gegeven volgens een Creative Commons: Naamsvermelding, Niet Commercieel 2.0 Belgische licentie. Citaten van bronnen buiten de Laafsekikkers dienen steeds door de gebruikers zelf, op eigen verantwoordelijkheid, voorzien te worden van een correcte bronvermelding. De gebruikers zijn steeds allen zelf verantwoordelijk voor hun geplaatste posts op het forum. Meer regels/ informatie over het forum vind u terug in onze forumregels en in onze privacy-disclaimer.

Lees er meer over