Ruilen van dierentuinfolders

Algemeen subforum over dieren en dierentuinen. Van de natuur, tot in een kooi, van een huisdier tot een wild dier.
Plaats reactie
bongo.0525
Laafsekikkerdril (NE)
Laafsekikkerdril (NE)
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jan 2014, 21:40
Favoriete dierentuin: Gaiazoo

Ruilen van dierentuinfolders

Bericht door bongo.0525 »

Hallo,

mijn naam is Arjen Kwint (bongo.0525), ben 46 en woon in Salzkotten, Duitsland. Sinds 1979 verzamel ik alles wat met dierentuinen te maken heeft. Het gaat hierbij om krantenartikelen, dierentuingidsen en vooral folders van dierentuinen. Vanzelfsprekend bezit ik van enkele dierentuingidsen 2 exemplaren en van vele folders 2-5 exemplaren. Graag wil ik mijn verzameling dierentuingidsen en folders uitbreiden en ben daarom op zoek naar andere verzamelaars die net als ik gidsen en folders verzamelen en dubbele exemplaren willen ruilen.

Hopende op veel positieve reacties verblijf ik

met hartelijke groeten

Gebruikersavatar
Gorilla Gust
Laafsekikkers Admin
Laafsekikkers Admin
Berichten: 14925
Lid geworden op: 11 nov 2010, 13:23
Favoriete dierentuin: Bioparc Doué-la-Fontaine
Locatie: België
Contacteer:

Re: Ruilen van dierentuinfolders

Bericht door Gorilla Gust »

Ik kan wel eens kijken wat hier (hoofdzakelijk folders) dubbel ligt, ben je specifiek op zoek naar folders uit een bepaald land (Frankrijk, België of Nederland)?
Steeds weer onderweg enzo(o)!

bongo.0525
Laafsekikkerdril (NE)
Laafsekikkerdril (NE)
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jan 2014, 21:40
Favoriete dierentuin: Gaiazoo

Re: Ruilen van dierentuinfolders

Bericht door bongo.0525 »

Goede morgen! Super dat je voor me wilt kijken of je dubbele folders hebt liggen. Ik verzamel folders van dierentuinen in de hele wereld. Elke folder is van harte welkom: van dierentuinen; dolfinaria, aquaria, safariparken, wildparken etc. Kan zelf honderden folders aanbieden. Verzamel je ook alles?

Gebruikersavatar
Gorilla Gust
Laafsekikkers Admin
Laafsekikkers Admin
Berichten: 14925
Lid geworden op: 11 nov 2010, 13:23
Favoriete dierentuin: Bioparc Doué-la-Fontaine
Locatie: België
Contacteer:

Re: Ruilen van dierentuinfolders

Bericht door Gorilla Gust »

Ik beperk me meestal tot Frankrijk, België, Nederland en (helaas nog maar weinig) Duitsland... Met Duitse folders kan je me dus wel makkelijk en vlug tevreden maken. Tenzij er een aap op prijkt, dan maak ik graag een uitzondering. ;)

Ik zal straks op-lijsten wat er hier juist dubbel ligt.
Steeds weer onderweg enzo(o)!

Apenarend
Laafsekikker (EW)
Laafsekikker (EW)
Berichten: 6556
Lid geworden op: 13 nov 2010, 17:20
Favoriete dierentuin: de BBB's
Locatie: Waregem

Re: Ruilen van dierentuinfolders

Bericht door Apenarend »

Dag Arjen, interessant voorstel, alleen zou het handig zijn mocht er ergens een in te kijken ruiloverzicht bestaan, waar iedereen zijn dubbels kan op plaatsen.
Extinction is forever!
Saving threatened rainforest forever: http://www.rainforesttrust.org/

bongo.0525
Laafsekikkerdril (NE)
Laafsekikkerdril (NE)
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jan 2014, 21:40
Favoriete dierentuin: Gaiazoo

Re: Ruilen van dierentuinfolders

Bericht door bongo.0525 »

Hallo, ik heb dubbele folders van dierentuinen in heel Europa. Omdat ik deze reeds sinds 1979 verzamel heb ik zowel oude als recente folders die ik kan aanbieden. Met welke zal ik beginnen? Van 1980 tot 2000; van 2001 tot 2010 of van 2011 tot 2013? Hartelijke groeten.

Gebruikersavatar
Depejeters
Laafsekikkerdril (NE)
Laafsekikkerdril (NE)
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 aug 2013, 12:53
Favoriete dierentuin: paradaiza

Re: Ruilen van dierentuinfolders

Bericht door Depejeters »

Is er iemand die de parkgids van Duisburg in het nederlands heeft, ze waren niet te verkrijgen bij mijn bezoek vorige week, is deze te verkrijgen (of geweest)?

bongo.0525
Laafsekikkerdril (NE)
Laafsekikkerdril (NE)
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jan 2014, 21:40
Favoriete dierentuin: Gaiazoo

Re: Ruilen van dierentuinfolders

Bericht door bongo.0525 »

Hallo! Ik heb een parkgids van de dierentuin in Duisburg in het nederlands. De gids is in 2005 gedrukt. Omdat het m'n enige exemplaar is wil ik hem eigenlijk niet afgeven. Tenzij je een gids voor me hebt die ik nog niet heb en nog mooier is als die van Zoo Duisburg.....

Hartelijke groeten van Arjen

Plaats reactie