Het grote 'entreeprijzen vergelijken & voordelen' topic

Algemeen subforum over dieren en dierentuinen. Van de natuur, tot in een kooi, van een huisdier tot een wild dier.
Gebruikersavatar
Dbelgian
Laafsekikker (CR)
Laafsekikker (CR)
Berichten: 4216
Lid geworden op: 27 jul 2012, 15:55
Favoriete dierentuin: Antwerpen

Re: Abonnementen in de dierentuinen

Bericht door Dbelgian »

Ik dacht seizoen, en normaal vanaf het schooljaar begint zal je nog een abonnement kunnen kopen voor de rest van het seizoen voor 50€ ofzoiets (was vorig jaar toch)

Hippo

Re: Abonnementen in de dierentuinen

Bericht door Hippo »

Apenarend schreef:Werkt Antwerpen met een seizoensabonnement of kan je op gelijk welk moment een abo nemen dat dan een jaar lang loopt? Ik zou er in dat laatste geval nog eentje nemen, nu de zomerse stormlopen op een einde lopen lijkt het me leuk de zoo en PL te bezoeken (en Blijdorp / Artis) wanneer het een stuk rustiger is.
Je kan tegenwoordig op gelijk welk moment een abonnement aankopen, dat vanaf dat moment een jaar geldig is. Tot voor kort moesten jaarabo's aangekocht worden rond februari-april, maar dit jaar staan er enkele tentjes in de tuin waar ze reclame maken om een abo te nemen (waarbij de prijs van je dag ticket wordt afgetrokken van de aboprijs) dat vanaf dan een jaar loopt.

Dus als ik jou was, zou ik eens een bezoekje aan Antwerpen brengen en op die dag een abo aankopen (verminderd met je dag ticket) en dan kan je nog een jaar lang gratis naar Planckendael, Artis, Blijdorp en GaiaZoo (en Antwerpen nog eens natuurlijk ;) ).

Apenarend
Laafsekikker (EW)
Laafsekikker (EW)
Berichten: 6505
Lid geworden op: 13 nov 2010, 17:20
Favoriete dierentuin: de BBB's
Locatie: Waregem

Re: Abonnementen in de dierentuinen

Bericht door Apenarend »

Hippo schreef:
Apenarend schreef:Werkt Antwerpen met een seizoensabonnement of kan je op gelijk welk moment een abo nemen dat dan een jaar lang loopt? Ik zou er in dat laatste geval nog eentje nemen, nu de zomerse stormlopen op een einde lopen lijkt het me leuk de zoo en PL te bezoeken (en Blijdorp / Artis) wanneer het een stuk rustiger is.
Je kan tegenwoordig op gelijk welk moment een abonnement aankopen, dat vanaf dat moment een jaar geldig is. Tot voor kort moesten jaarabo's aangekocht worden rond februari-april, maar dit jaar staan er enkele tentjes in de tuin waar ze reclame maken om een abo te nemen (waarbij de prijs van je dag ticket wordt afgetrokken van de aboprijs) dat vanaf dan een jaar loopt.

Dus als ik jou was, zou ik eens een bezoekje aan Antwerpen brengen en op die dag een abo aankopen (verminderd met je dag ticket) en dan kan je nog een jaar lang gratis naar Planckendael, Artis, Blijdorp en GaiaZoo (en Antwerpen nog eens natuurlijk ;) ).
Super, thx, das heel goed nieuws
Extinction is forever!
Saving threatened rainforest forever: http://www.rainforesttrust.org/

Gebruikersavatar
Dbelgian
Laafsekikker (CR)
Laafsekikker (CR)
Berichten: 4216
Lid geworden op: 27 jul 2012, 15:55
Favoriete dierentuin: Antwerpen

Re: Abonnementen in de dierentuinen

Bericht door Dbelgian »

Gorilla Gust schreef:Dan kan ik inderdaad het standaard KMDA-abonnement bestellen. Maar er zijn dan geen aparte abonnementen voor het serpentarium? Lijkt me toch ook vervelend/ jammer voor reptielenfans die er vlakbij wonen...
Daarnet gevraagd in het ledenkantoortje, in serpentarium kan je ook een kmda-abonnement kopen, dan moet je ook 50% nog betalen in Serpentarium zelf.

Gebruikersavatar
Gorilla Gust
Laafsekikkers Admin
Laafsekikkers Admin
Berichten: 14914
Lid geworden op: 11 nov 2010, 13:23
Favoriete dierentuin: Bioparc Doué-la-Fontaine
Locatie: België
Contacteer:

Re: Abonnementen in de dierentuinen

Bericht door Gorilla Gust »

Vreemde formule vanuit het standpunt van het Serpentarium (het is immers niet echt een abonnementsformule waarbij je een effectief abonnement neemt op het Serpentarium. Het is enkel een dure kortingskaart), maar toch bedankt voor de duidelijkheid hierin!
Steeds weer onderweg enzo(o)!

Gebruikersavatar
Dbelgian
Laafsekikker (CR)
Laafsekikker (CR)
Berichten: 4216
Lid geworden op: 27 jul 2012, 15:55
Favoriete dierentuin: Antwerpen

Re: Abonnementen in de dierentuinen

Bericht door Dbelgian »

Hippo schreef:
Apenarend schreef:Werkt Antwerpen met een seizoensabonnement of kan je op gelijk welk moment een abo nemen dat dan een jaar lang loopt? Ik zou er in dat laatste geval nog eentje nemen, nu de zomerse stormlopen op een einde lopen lijkt het me leuk de zoo en PL te bezoeken (en Blijdorp / Artis) wanneer het een stuk rustiger is.
Je kan tegenwoordig op gelijk welk moment een abonnement aankopen, dat vanaf dat moment een jaar geldig is. Tot voor kort moesten jaarabo's aangekocht worden rond februari-april, maar dit jaar staan er enkele tentjes in de tuin waar ze reclame maken om een abo te nemen (waarbij de prijs van je dag ticket wordt afgetrokken van de aboprijs) dat vanaf dan een jaar loopt.

Dus als ik jou was, zou ik eens een bezoekje aan Antwerpen brengen en op die dag een abo aankopen (verminderd met je dag ticket) en dan kan je nog een jaar lang gratis naar Planckendael, Artis, Blijdorp en GaiaZoo (en Antwerpen nog eens natuurlijk ;) ).
Niet om afbraak aan Hippo te doen, maar als je al van plan was een abonnement te nemen, dan neem je ze best van in het begin van je bezoek. Zo heb je de voordelen in de shops en restaurants erbij. Het ticket dat terug betaald wordt is gewoon een nuloperatie.

Gebruikersavatar
Gorilla Gust
Laafsekikkers Admin
Laafsekikkers Admin
Berichten: 14914
Lid geworden op: 11 nov 2010, 13:23
Favoriete dierentuin: Bioparc Doué-la-Fontaine
Locatie: België
Contacteer:

Re: Abonnementen in de dierentuinen

Bericht door Gorilla Gust »

Dbelgian schreef: Niet om afbraak aan Hippo te doen, maar als je al van plan was een abonnement te nemen, dan neem je ze best van in het begin van je bezoek. Zo heb je de voordelen in de shops en restaurants erbij. Het ticket dat terug betaald wordt is gewoon een nuloperatie.
Goede (economische) tip voor wie een abo wil nemen. De portefeuille van de gemiddelde Laafsekikker is je dankbaar! ;)
Steeds weer onderweg enzo(o)!

Harm

Re: Voordeelhoek

Bericht door Harm »

50% korting op Apenheul, alleen op doordeweekse dagen: http://aanbieding.marktplaats.nl/deal/b ... pLFvmhQwnY

Gerald
Laafsekikker (CR)
Laafsekikker (CR)
Berichten: 4573
Lid geworden op: 11 nov 2010, 15:07
Favoriete dierentuin: 1

Re: Voordeelhoek

Bericht door Gerald »

September is al sinds 1852 de traditionele kortingsmaand van Artis. Bezoekers krijgen ruim 25% korting op hun toegangskaartje.

http://www.artis.nl/ontdek-artis/nieuws ... ingsmaand/

Je kan online kaartjes bestellen, vanaf 1 september met korting dus: https://secure.artis.nl/%28S%28flvyy4kt ... ister.aspx

Gebruikersavatar
Gorilla Gust
Laafsekikkers Admin
Laafsekikkers Admin
Berichten: 14914
Lid geworden op: 11 nov 2010, 13:23
Favoriete dierentuin: Bioparc Doué-la-Fontaine
Locatie: België
Contacteer:

Re: Voordeelhoek

Bericht door Gorilla Gust »

Dinsdag 1 oktober is door de VN uitgeroepen tot Internationale dag van de Ouderen. Bent u 65 jaar of ouder? Dan bezoekt u Vogelpark Avifauna op deze dag voor slechts 1 euro!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 579&type=1

Steeds weer onderweg enzo(o)!

Gebruikersavatar
Gorilla Gust
Laafsekikkers Admin
Laafsekikkers Admin
Berichten: 14914
Lid geworden op: 11 nov 2010, 13:23
Favoriete dierentuin: Bioparc Doué-la-Fontaine
Locatie: België
Contacteer:

Re: Voordeelhoek

Bericht door Gorilla Gust »

Vandaag is het NRW dag. Wie een abonnement heeft op van één van de NRW-partner zoo's, mag vandaag gratis in de andere NRW dierentuinen binnen. Deze dierentuinen zijn aangesloten:

Aachener Tierpark, Tierpark Bochum, Dierentuin Dortmund, Aquazoo Düsseldorf, Zoo Duisburg, ZOOM Erlebniswelt Gelsenkirchen, Dierentuin Krefeld, Cologne Zoo, Allwetterzoo Münster, NaturZoo Rheine, Zoo Wuppertal,

Meer op: http://www.partnerzoo.de/
Steeds weer onderweg enzo(o)!

Gebruikersavatar
Gorilla Gust
Laafsekikkers Admin
Laafsekikkers Admin
Berichten: 14914
Lid geworden op: 11 nov 2010, 13:23
Favoriete dierentuin: Bioparc Doué-la-Fontaine
Locatie: België
Contacteer:

Re: Voordeelhoek

Bericht door Gorilla Gust »

Zodiac-Zoos
Koop nu je jaarkaart van Zoo Parc Overloon voor maar 25 euro! Geldig voor de rest van 2013 en heel 2014.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 826&type=1

Apenheul
Apenheul geeft een megakorting weg op de Apenheul seizoenkaart 2014. We houden de hele maand oktober een enorme vroegboekactie.

De seizoenkaart kost in oktober geen € 39,-, maar € 19,50 p.p. Voor kinderen van 3 t/m 12 jaar kost de kaart € 17,50 p.p. Dat is 209 dagen onbeperkt Apenheul bezoeken voor de prijs van één entreekaartje!

http://www.apenheul.nl/nieuws/seizoenkaart-2014/

Steeds weer onderweg enzo(o)!

Gebruikersavatar
Gorilla Gust
Laafsekikkers Admin
Laafsekikkers Admin
Berichten: 14914
Lid geworden op: 11 nov 2010, 13:23
Favoriete dierentuin: Bioparc Doué-la-Fontaine
Locatie: België
Contacteer:

Re: Voordeelhoek

Bericht door Gorilla Gust »

Voor 10 euro naar Monde Verde? Dat is altijd leuk meegenomen, maar pas dan wel op met de gewijzigde openingsuren, zie:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Steeds weer onderweg enzo(o)!

Gebruikersavatar
Lydia
Laafsekikker dikkopje (LC)
Laafsekikker dikkopje (LC)
Berichten: 161
Lid geworden op: 28 jul 2012, 23:00
Favoriete dierentuin: Zoo Antwerpen
Locatie: Gent

Re: Voordeelhoek

Bericht door Lydia »

Bij Dreamland zijn de tickets voor de Zoo en Planckendael t.e.m. 31 december goedkoper.
De tickets zijn te gebruiken t.e.m. 28/02/2014.

Zoo Antwerpen:
- Kind en 60+ (3 jaar of 60+); 12,25€ ipv 17,50€.
- Volwassen; 15,75€ ipv 22,50€.

Planckendael:
- Kind en 60+ (3 jaar of 60+); 12,25€ ipv 17,50€.
- Volwassen; 16,80€ ipv 24€.

Gebruikersavatar
Gorilla Gust
Laafsekikkers Admin
Laafsekikkers Admin
Berichten: 14914
Lid geworden op: 11 nov 2010, 13:23
Favoriete dierentuin: Bioparc Doué-la-Fontaine
Locatie: België
Contacteer:

Re: Voordeelhoek

Bericht door Gorilla Gust »

Koop uiterlijk 31 januari 2014 een jaarabonnement met €10,- korting en geniet 365 dagen van de dieren in GaiaZOO!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

Steeds weer onderweg enzo(o)!

Gebruikersavatar
Gorilla Gust
Laafsekikkers Admin
Laafsekikkers Admin
Berichten: 14914
Lid geworden op: 11 nov 2010, 13:23
Favoriete dierentuin: Bioparc Doué-la-Fontaine
Locatie: België
Contacteer:

Re: Voordeelhoek

Bericht door Gorilla Gust »

Uw PassHan voor slechts 16€ in plaats van 26€? Koop uw PassHan ticket online en geniet van onze bijzondere promotie (16 € in plaats van 26 €), voor iedere online aankoop tot 14 februari (ticket geldig voor heel het seizoen) !

http://www.grotte-de-han.be/nl/tickets

Steeds weer onderweg enzo(o)!

Gebruikersavatar
Gorilla Gust
Laafsekikkers Admin
Laafsekikkers Admin
Berichten: 14914
Lid geworden op: 11 nov 2010, 13:23
Favoriete dierentuin: Bioparc Doué-la-Fontaine
Locatie: België
Contacteer:

Re: Voordeelhoek

Bericht door Gorilla Gust »

Ga voor €13.50 naar Burgers' Zoo, DierenPark Amersfoort, Dierenpark Emmen, Diergaarde Blijdorp / Rotterdam Zoo, GaiaZOO, Ouwehands Dierenpark Rhenen, Planckendael of ZOO Antwerpen!

https://tickets.hema.be/eventdetails.as ... entID=1489
Steeds weer onderweg enzo(o)!

Gebruikersavatar
Lydia
Laafsekikker dikkopje (LC)
Laafsekikker dikkopje (LC)
Berichten: 161
Lid geworden op: 28 jul 2012, 23:00
Favoriete dierentuin: Zoo Antwerpen
Locatie: Gent

Re: Voordeelhoek

Bericht door Lydia »

Oh, dan moet ik dringend eens langs den Hema!
Heb hier een kortingsbon van 5€ liggen maar dit is nog goedkoper. :bravo:

seborga
Laafsekikker (CR)
Laafsekikker (CR)
Berichten: 2048
Lid geworden op: 30 jun 2011, 15:42
Favoriete dierentuin: Planckendael
Locatie: België

Re: Abonnementen

Bericht door seborga »

Praktische vraag: ik ben van plan om dit jaar Dierenrijk (Mierlo) eens te bezoeken en ik vraag me af of ik daar ook 50 % korting krijg met mijn KMDA abonnement, net als in SBB (dat toch tot dezelfde groep behoort)?

Gebruikersavatar
Gorilla Gust
Laafsekikkers Admin
Laafsekikkers Admin
Berichten: 14914
Lid geworden op: 11 nov 2010, 13:23
Favoriete dierentuin: Bioparc Doué-la-Fontaine
Locatie: België
Contacteer:

Re: Abonnementen

Bericht door Gorilla Gust »

Bij mijn weten werkt dat helaas niet... Met een abonnement op een andere nvd-tuin kan je er wel de gekende NVD-korting krijgen.
Steeds weer onderweg enzo(o)!

Plaats reactie