(TV-programma) Drukte in de Dierentuin

Al het nieuws van de dierentuinen die binnen "De Nederlandse Vereniging van Dierentuinen" (http://www.nvdzoos.nl) vallen.
Harm

Re: Drukte in de Dierentuin

Bericht door Harm »

Het programma is erg leuk geworden met de 4 dierentuinen (Apenheul is nog niet te zien)! De wisselingen tussen de verschillende dierentuinen zijn erg duidelijk door de logo's en de ingangen van alle dierentuinen te laten zien. Ik kijk uit naar morgen!

DierenPark Amersfoort heeft een speciale facebookpagina gemaakt over hun deel in Drukte in de Dierentuin: http://www.facebook.com/pages/DierenPar ... 6103800596

spidermonkey

Re: Drukte in de Dierentuin

Bericht door spidermonkey »

denise schreef:Ik vraag me eigenlijk af of de dierentuinen moeten betalen om mee te doen aan het programma. Het is natuurlijk wel reclame voor de tuin. Ik kan me nog herinneren dat er jaren geleden een thema-avond was om donateurs te werven voor stichting Aap, wat toch een erg goed doel is. Stichting Aap moest toen wel een aanzienlijk bedrag betalen aan de omroep. Dus ik zou me voor kunnen stellen dat de dierentuinen ook een bijdrage moeten geven.
Vanavond werd er vlak voor het tweede deel vermeld: "Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door GaiaZOO". Dat betekent dus dat GaiaZOO betaalt; en dat zullen de andere vier tuinen dan ook moeten doen...

Harm

Re: Drukte in de Dierentuin

Bericht door Harm »

spidermonkey schreef:
denise schreef:Ik vraag me eigenlijk af of de dierentuinen moeten betalen om mee te doen aan het programma. Het is natuurlijk wel reclame voor de tuin. Ik kan me nog herinneren dat er jaren geleden een thema-avond was om donateurs te werven voor stichting Aap, wat toch een erg goed doel is. Stichting Aap moest toen wel een aanzienlijk bedrag betalen aan de omroep. Dus ik zou me voor kunnen stellen dat de dierentuinen ook een bijdrage moeten geven.
Vanavond werd er vlak voor het tweede deel vermeld: "Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door GaiaZOO". Dat betekent dus dat GaiaZOO betaalt; en dat zullen de andere vier tuinen dan ook moeten doen...
Voor de reclame hoorde je dit: "Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door Burgers' Zoo". De dierentuinen moet het inderdaad samen betalen. Maar dat is logisch, het is een commerciële zender en tijdens de vorige seizoenen moest er ook betaald worden.

Harm

Re: Drukte in de Dierentuin

Bericht door Harm »

Als het programma gemist hebt, kun je het hier (nog eens) bekijken: http://www.sbs6.nl/programmas/drukte-in ... levering-1

zeeotter

Re: Drukte in de Dierentuin

Bericht door zeeotter »

gisteren ook gekeken leuk gemaakt en hoop ook dat ze er veel reclame mee zullen maken.

Gerald
Laafsekikker (CR)
Laafsekikker (CR)
Berichten: 4573
Lid geworden op: 11 nov 2010, 15:07
Favoriete dierentuin: 1

Re: Drukte in de Dierentuin

Bericht door Gerald »

Bij de doodshoofdaapjes in Apenheul staat deze steiger voor opnames tijdens de voederpresentaties:

Afbeelding

Ze waren trouwens gisteren (28 maart) bezig met opnames. Hiertoe was een klein cameraatje aan een hele lange "hengel" bevestigd en daarmee probeerden ze opnames te maken van de doodshoofdaapjes in de struiken.

Harm

Re: Drukte in de Dierentuin

Bericht door Harm »

Vanavond is de laatste aflevering Drukte In De Dierentuin.

Vanaf morgen zijn de herhalingen van de eerste 3 seizoenen Burgers' Zoo: Drukte In De Dierentuin elke werkdag te zien om 20.00 uur.
Bron: www.burgerszoo.nl

denise

Re: Drukte in de Dierentuin

Bericht door denise »

Alweer? Die zijn al tig keer herhaald. Jammer dat ze niet een buitenlandse serie zoals laatst Chester Zoo uitzenden.

Jelle

Re: Drukte in de Dierentuin

Bericht door Jelle »

Mijn moeder zei net dat er een nieuw seizoen Drukte in de Dierentuin op TV was, ik geloofde haar eerst niet maar toen ze zei wat er allemaal in voorkwam was dat toch aardig nieuw. Ze vertelde dat ze het nieuwe berenverblijf in Amersfoort gingen bekijken en dat was nog niet in het oude seizoen. Heb ik dus iets gemist of is mijn moeder weer uit d’r nek aan het kramen.

Jelle

Re: Drukte in de Dierentuin

Bericht door Jelle »

Ik denk toch herhalingen, maar die afleveringen worden nu herhaald op zondag.

Harm

Re: (TV-programma) Drukte in de Dierentuin

Bericht door Harm »

Vanaf donderdag 21 maart zal er weer een nieuwe serie Drukte In De Dierentuin te zien zijn op SBS6! Enkel Burgers' Zoo zal te zien zijn.
Bron: Facebook Burgers'

Plaats reactie